Telefonische bereikbaarheid

Zoals u weet wordt de druk op de zorg steeds groter. Dit proberen we op allerlei manieren op te vangen.
Een belangrijke aanpassing is gebruik te maken van Mijngezondheid.net en de MedGemak app.
Wij willen u ook dringend verzoeken om u aan te melden en het te gaan gebruiken. Zie mijngezondheid.net

Om de juiste zorg voor de toekomst te waarborgen hebben we moeten besluiten “De digitale assistent” in te zetten. “De digitale assistent” heeft een terugbelfunctie waardoor u niet langer hoeft te wachten aan de telefoon maar de keuze kunt maken om terug gebeld te worden op een door uzelf gekozen tijdstip.

Vanaf nu zal de praktijk telefonisch alleen nog tot 11:15 uur bereikbaar zal zijn.

Tussen 8:00-11:15 uur kunt u tijdens het wachten er voor kiezen om teruggebeld te worden Vervolgens krijgt u contact met “De digitale assistent” en kunt u de keuze maken om terug gebeld te worden door de assistente.
Na 11:15 kunt u de praktijk allen voor SPOED bereiken en een terugbelverzoek in te dienen via “De digitale assistent”

Vanzelfsprekend blijft de optie SPOED (keuze 1) aanwezig. Dringend verzoek is wel dit alleen in ernstige levensbedreigende situaties te gebruiken.

Even de verschillende manieren op een rijtje om contact met de praktijk te leggen:

    1. Bellen tussen 8:00-11:15 uur
    2. Binnenlopen voor de assistente tussen 8:00-11:30 uur(recepten, urineonderzoek, afhalen o.a. verwijzingen, labformulieren etc.)
    3. E-consult via Mijngezondheid.net
    4. Terugbelverzoek achterlaten bij “De digitale assistent”

Ga naar mijngezondheid.net